Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • خانه
    • آرشیو اخبار
    • درباره ما
    • تماس با ما
    Instagram Telegram
    جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۵
    پایگاه خبری و اطلاع رسانی مشعل نیوز
    Home»جدیدترین اخبار»نماینده مردم اراک : استفاده از مازوت در نیروگاه شازند باید متوقف شود

    نماینده مردم اراک : استفاده از مازوت در نیروگاه شازند باید متوقف شود

    آصفری: استفاده از مازوت در نیروگاه شازند باید متوقف شود

    نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر مازوت سوزی در نیروگاه شازند اراک بر روی آلودگی هوا خواستار توقف سریع این موضوع شد.

    به گزارش مشعل نیوز محمد حسن آصفری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: به وزیر نفت متذکر می‌شوم که با توجه به مسئله‌ای آلودگی هوا در اراک هر چه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهد. چرا که در هفت هشت ماه گذشته شهر اراک بیشترین آلودگی هوا را داشته و اکنون در آستانه فصل سرما این موضوع تشدید می‌شود.

    وی در ادامه اظهار کرد: ما اجازه نمی‌دهیم که نیروگاه شازند اراک در فصل سرما نیز از سوخت مازوت استفاده کند و مشکلات بیشتری برای مردم ایجاد کند. با توجه به تاکید رئیس جمهور و دولت هر چه سریعتر باید به این موضوع رسیدگی شده و جلوی این اقدام گرفته شود.

    https://www.mashalnews.ir/?p=6791
    ارسال نظرات Cancel Reply

    Instagram Telegram
    تمامی حقوق برای پایگاه خبری مشعل نیوز محفوظ است

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.