دستاوردهای نفت در پارس جنوبی برای مردم اطلاع رسانی شود/ ضرورت تدوین راهبردهای مدیریت بحران و فضای مجازی رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر ضرورت تدوین راهبردهای مدیریت بحران و فضای مجازی در روابط عمومی های نفت، گفت: دستاوردهای صنعت نفت در پارس جنوبی باید به بهترین شکل برای مردم اطلاع رسانی شود. به گزارش پايگاه خبري مشعل؛ نشست هم اندیشی رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران با روسا و کارشناسان روابط عمومی شرکتهای تابعه حاضر در منطقه ویژه پارس روز گذشته (سوم دی ماه) برگزار شد. سید پیروز موسوی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی گفت: روابط عمومی باید پل بین سازمان و ذینفعان باشد. وی اظهار کرد: روابط عمومیها باید با استفاده از تحلیل و بررسی شرایط و فعالیتها به یک پیشبینی از وضعیت آینده شرکتها برسند و این نگاه را در اختیار مدیریتهای سازمان قرار دهند. موسوی افزود: نبود برنامه جامع و هماهنگ بین روابط عمومیهای منطقه پارس باعث کاهش اثربخشی این برنامهها و افزایش هزینهها میشود که باید با توجه به نقش حاکمیتی منطقه ویژه پارس بر اساس ابلاغ وزیر کلیه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی با محوریت روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس صورت پذیرد. مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس اظهار کرد: در تخصیص منابع و تدوین برنامه ها همه مناطق کشور با یک عینک دیده شوند زیرا هر منطقه مسائل مربوط به خود را دارد که منطقه ویژه پارس نیز منطقهای ویژه و منحصر به فرد در کشور است و انتظار ما این است که در برنامه های فرهنگی شرایط خاص منطقه در نظر گرفته شود. مجید بوجارزاده، رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران نیز در ادامه این نشست با تاکید بر شرایط تحریمی ظالمانه و همه جانبه از سوی دشمنان، گفت: باید راهبردهای مدیریت روابط عمومی در شرایط بحران در شرکت ملی نفت ایران تدوین و اجرا شود. وی افزود: امروزه شاهد آن هستیم تولید اخبار جعلی در فضای مجازی با چه سرعتی علیه نظام جمهوری اسلامی در حال انتشار است و برای مقابله با این جو باید بیشتر در این فضا فعال باشیم و به همین دلیل بخشی تحت عنوان فضای مجازی در روابط عمومی شرکت ملی ایران فعال شده است. بوجارزاده فعالیت های بخش فضای مجازی را تشریح و بیان کرد: شرکت ها باید با تولید محتوای کوتاه و جذاب مختص این فضا، مردم را ترغیب کنند که این محتوا را رویت و بررسی کنند. وی از روابط عمومیهای مستقر در منطقه خواست تا با انعکاس اخبار دستاوردهای صنعت نفت در پارس جنوبی، هجمههای دشمنان را خنثی کنند و همچنین خواهان به کار گیری آخرین فناوریهای اطلاعاتی مانند اینترنت اشیاء، واقعیت مجازی و … در روابط عمومیها شد. |